mandag den 11. april 2016

Brylluppet...

Næh, jeg fik ikke skrevet eller smidt nogle billeder...
Jeg fik faktisk ikke taget nogle billeder. Jeg nød det simpelthen uden at se det gennem et kamara, og der rendte en masse fotografer rundt og tog de allerbedste, tror jeg...

Men smut lige forbi #felicityandhenrikwedding eller #flissandhenrikwedding på Instagram og tjek alle de andres. Jeg fik faktisk kun taget dette - før ceremonien...



Det var simpelthen så smukt det hele. Omgivelserne, hele arrangementet og en masse dejlige mennesker.

Vi er stadig i den mega store villa. Vi tager tilbage til hotellet i dag.
Vi har virkelig slappet af, nydt en masse tid sammen med vores "nye familie" fra Australien og en masse andre dejlige mennesker - og ja, en masse timer i poolen.

Jeg har også forklaret drengene (det er deres første bryllup), at det her er vist ikke hvad, de skal regne med som standard i fremtiden... 😄

Så fra nu af, er der ikke flere planer indtil vi tager hjem igen på fredag. Tænker, den står på afslapning, en tur her og der, poolen på hotellet og hvad vi nu lige kan finde på...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar